fbpx

Van 25 t/m 28 mei delen meer dan 30 online experts hun geheimen en strategieën achter het maken én verkopen van een online programma, tijdens de Online Course Business Summit. Een 4-daags online event waarbij je álles gaat leren over het maken van online programma´s, zichtbaarheid, online marketing & sales. Je leert van de allerbeste online ondernemers, zoals: Zarayda Groenhart, Ninke van der Leck, Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach, Artjanna Harkhoe, Cynthia Schultz, Janne Schuijn en nog véél meer inspirerende sprekers. En terwijl wij de dagen aftellen tot het zo ver is delen maar liefst 14 experts hun eerste tip.   

P.S. Scoor nu nog snel jouw kaartje met 50 euro korting >>


´Eén van de allerbeste tips die ik ooit heb gekregen om mijn marketing & mijn business naar een hoger plan te trekken is juist niet te kijken naar marketeers, maar daarbuiten. 

Naar die mensen die in de geschiedenis miljoenen mensen hebben geraakt, hebben geïnspireerd en in beweging hebben gebracht. Dát zijn de mensen die werkelijk impact hebben gemaakt en waar wij als ondernemers mega veel van kunnen leren. 

Als je kijkt naar de grote movements uit de geschiedenis, en als je dat doortrekt naar je business… dan kan alles veranderen. 

Want als jij weet hoe je mensen kunt raken, kunt inspireren en in beweging kunt brengen. Zelfs in de meest onmogelijke situaties, in de meest onzekere omstandigheden… Dan heb je áltijd een business.´

´Heb jij weinig tot geen inspiratie voor het bedenken van je social media posts? En ben je er ook heel veel tijd aan kwijt? Ben je vaak langer aan het scrollen dan je zou willen? Dan ben je vooral aan het consumeren.

En wist je dat je ook veel actiever, creatiever en doelgericht social media kunt inzetten? Dat je social media voor je kunt laten werken?

Daarom is mijn advies: werk met een plan, werk met een strategie. En een onderdeel van een contentstrategie zijn de rubrieken. Bedenk een leuke, originele en authentieke contentrubriek.

Maar wat is een contentrubriek? Een contentrubriek is een soort TV-format. Maar dan voor social media. Een sterk concept dat met regelmaat terugkeert binnen jouw gekozen social media kanaal. Dit kan een wekelijkse vlog zijn, een maandelijkse interview podcast of bijvoorbeeld een wekelijkse ´tip van´. Kortom: alles is mogelijk. Als het maar een sterk concept is en met regelmaat terugkeert.´

´Just start! Wacht niet langer, maar begin gewoon.´

´Wees niet bang om te veel te mailen.´

´Zorg voordat je gaat adverteren op social media voor een strategie. Als je niet werkt met een strategie dan gooi je zo, hoppa, je geld weg. Super zonde!´

´Om succesvol internationaal samen te werken is het belangrijk dat je dezelfde taal spreekt. En dan bedoel ik niet Engels, Russisch of Duits, maar dat je dezelfde taal spreekt als het gaat over normen en waarden. Want nog veel belangrijker wát iemand wil, is om te weten waarom iemand iets wil. Trek alles wat jij normaal vindt in twijfel en je bent al op de helft. ´

Online Course Business Summit

Het is tijd! Je wil eindelijk jouw online programma maken, zodat je méér (financiële) vrijheid hebt. Zéker nu zie jij kansen en wil je ACTIE nemen. Maar wat kun jij nu het beste doen? En hoe? Kom naar de Online Course Business Summit en duik 4 dagen lang behind the scenes bij 30+ experts en ontdek de geheimen & strategieën achter het maken én verkopen van een online programma. Het event is volledig online te volgen & je krijgt toegang tot de replays van alle talks.

Scoor hier jouw ticket >>

´Laat jouw online brand de marketing voor jou doen en zet jouw volgers om naar klanten.

Een eerste tip is dat je volledig jezelf moet zijn, met al je imperfecties. Neem jezelf niet te serieus. En ja, ik weet dat je daar veel zelfvertrouwen voor nodig hebt, dus werk daaraan. Kom uit je comfort zone, probeer dingen.

Zorg dat jouw online brand wordt opgebouwd rondom wie jij bent. En kijk niet te veel naar anderen. Onderneem echt vanuit jouw hart en doe de dingen die goed voelen voor jou. Op die manier zal jij online stralen, jouw droomklanten aantrekken, opvallen in de menigte, succesvoller worden en een diepere connectie opbouwen met jouw droomklanten.

Zorg ervoor dat jouw online brand er op elk vlak krachtig staat. Zorg dus ook voor een on brand beeldenbank, met allemaal beelden waar jij verliefd op bent. Die écht jou en jouw brand uitstralen. Op die manier wordt content delen heel leuk en ga je echt jouw droomklanten aantrekken.´

´Mijn nummer 1 tip voor iedereen die voelt dat ze iemand kan helpen, kan motiveren, inspireren of bijdragen aan iemands leven is om je verhaal te ontdekken.

En niet alleen om je verhaal te ontdekken, maar vooral om dat verhaal te vertellen. Own your story en vind je stem en ga dat geluid laten horen.

Want in jouw stem daarin zit de échte essentie van datgeen wat jij te vertellen hebt, wat jij bij te dragen hebt en wat je te doen hebt.

Own your story!´

´Ga Pinterest eens anders zien. Bedenk je dat het geen social media kanaal is, maar een online visuele zoekmachine. Als je dat weet, dan kun je er anders mee omgaan en anders inzetten voor jouw bedrijf.´

´Wil jij beginnen met je PR, dan is het vooral heel erg belangrijk om een goede basis te leggen. Bedenk goed hoe je bekend wil staan, wie jouw doelgroep is en welke media daar bij passen, zodat je echt resultaat gaat halen uit je PR.´

´Maak ondernemen makkelijk door sales te omarmen en leer hoe je dat op een hele fijne manier kunt doen, zodat het echt een cadeau is. Voor jou én je klant.´

´Mijn tip aan jou is om een programma te maken dat heel onderscheidend gaat zijn. Er zijn zó veel programma´s en ik daag je uit om het helemaal op jouw manier te doen. Op een verrassende, innovatieve manier, die ook nog eens heel future-proof is.

Dus wees onderscheidend. Wees die dwarsdenker. En ga het helemaal op je eigen manier doen.´

´Eigenlijk heb je voor alles in je business goede teksten, oftewel copywriting, nodig. Denk maar aan het schrijven van social media content, e-mails, sales pagina´s of websiteteksten.

Wat ik veel terug krijg van mijn klanten is dat ze het vaak lastig vinden om teksten te schrijven die voldoende interactie en conversie opleveren, oftewel: winst. 

Misschien heb je nu ook het gevoel dat je maar wat doet en dat het eigenlijk te weinig oplevert. Er zit geen strategie achter.

Daarom wil ik jou als advies meegeven om te schrijven in resultaten, in plaats van in processen. Wat levert het jouw klant op wanneer ze jouw online programma kopen? En kun je die resultaten ook ondersteunen met mooie reviews, die je al hebt gekregen van tevreden klanten die je eerder hebt geholpen?´

Online Course Business Summit

Het is tijd! Je wil eindelijk jouw online programma maken, zodat je méér (financiële) vrijheid hebt. Zéker nu zie jij kansen en wil je ACTIE nemen. Maar wat kun jij nu het beste doen? En hoe? Kom naar de Online Course Business Summit en duik 4 dagen lang behind the scenes bij 30+ experts en ontdek de geheimen & strategieën achter het maken én verkopen van een online programma. Het event is volledig online te volgen & je krijgt toegang tot de replays van alle talks.

Scoor hier jouw ticket >>